منتدى ميمو للتصميم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ميمو للتصميم

منتدى ميموا للتصميم المبدع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يوميات شاب 3 والاخير

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kamatchoOoOo
عضو جديد
عضو جديد

البلد : egypt

يوميات شاب 3 والاخير Empty
مُساهمةموضوع: يوميات شاب 3 والاخير   يوميات شاب 3 والاخير Emptyالجمعة ديسمبر 05, 2008 5:08 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
دة اخر يوم احكيلكم حاجة او اشارك معاكم بس بجد ربنا يوفقكم فى منتداكم الجميل دة وبجد انا اول مرة فى حياتى من يوم ما عرفت نت اشارك كدا فى اى منتدى او اعمل اى حاجة فى منتدى بجد منتداكم بيحسس الواحد انوة فى بيتوة المهم مش بحب اطول فى الكلام ملخص اخر يوم معاكم ....( صعب اوى لما مصير مستقبل وماضى وحاضر انسان يتحدد فى يوم واحد بجد بيكون صعب اوى قبلية بيوم بيكون اسعد واحد فى الدنيا وبعدية ربنا بس يعلم هوة رايح فين بس بجد كل الى اقدر اقولوة ان لو الزمان رجع بيا تانى كنت هعيش نفس الحياة الى كنت عايشها ومفيش حاجة اندم عليها بس ياريت بجد الزمان يرجع لحاجت زماااااااااااااااااااااااااااان وحشتنى اووووووووووووووى فى حاجات كدا الواحد مش بيعرف قيمتها غير لما تضيع من ايدوة

المهم بجد اخر كلامى لما الواحد يحب بجد اوعى يضيع الى بيحبوة من ايدوة لانوا صدقونى صعب دلوقتى تلاقى حد بيحب بجد بالذات لو كان الى ضاع من ايديك اكتر انسان فى الكون بيحبك .............
يالا اشوفكم يارب بخير وكلكم سالمين وانا سعيد انك صدعتكم اليومين الى فاتو دول ولو حد زعل منى معلش يعتبرنى اخوة الصغير برضة يالا السلام ختام................... kamatcho
33 دكـــتـــور الــحــب
مشرف قسم
مشرف قسم
33 دكـــتـــور الــحــب

البلد : قلب وروح حبيبتي

يوميات شاب 3 والاخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات شاب 3 والاخير   يوميات شاب 3 والاخير Emptyالسبت ديسمبر 06, 2008 2:39 pm

ليش كده بس

يعنى اخدنا عليك تروح كده فجئه

المهم يارب يكون المانع خير

D:LOVE_______

يوميات شاب 3 والاخير
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-